Wednesday 2 February 2011

WD TV Live Hub

Πριν από λίγο καιρό απόκτησα ένα Western Digital TV Live Hub. Το παρακάτω είναι μία σύντομη περιγραφή της μέχρι τώρα χρήσης του, όπως την έστειλα με email σε ένα φίλο που με ρώτησε πως μου φαίνεται. Εκείνος πρότεινε να το ανεβάσω σε κοινόχρηστο χώρο μπας και ενδιαφέρει κι άλλους. Voila.

Το έχω στήσει σχεδόν αποκλειστικά για video. Ταινίες και σειρές. Υποστηρίζει μουσική και εικόνες, αλλά δεν του έχω περάσει τίποτα από αυτά τα 2.

Ότι video του έχω δώσει μέχρι τώρα το έχει παίξει: AVI, MP4, MKV τα έπαιξε κανονικά. Μόνο FLV δεν παίζει από όσα έχω δοκιμάσει. Θυμάται by default που βρίσκεσαι σε ένα video, άμα το διακόψεις και το ξαναξεκινήσεις θα σε ρωτήσει αν το θέλεις από την αρχή ή από όπου είχες μείνει (απλό αλλά καλό). Υποστηρίζει υπότιτλους σε όλα τα διαδεδομένα formats ακόμα και όταν είναι μέρος του αρχείου (MKV και MP4).

Έχει 2 USB θύρες (για να κουμπώσεις μέχρι και 2 εξωτερικούς σκληρούς ταυτόχρονα), ένα HDMI, ένα Component και ένα Composite video output. Από ήχο λέει ότι υποστηρίζει Dolby Digital Plus και DTS 2.0+Digital Out.

Τις δικτυακές λειτουργίες δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμα. Έχει θύρα ethernet και αν του βάλεις USB WiFi to manual λέει ότι θα το αναγνωρίσει και θα το χρησιμοποιήσει. Ετοιμάζω project εγκατάστασης δεύτερης τηλεφωνικής πρίζας στο σπίτι και μεταφοράς του router σε πιο κεντρικό σημείο για να καλύπτει το WD και κάτι άλλα πραγματάκια που θέλω. Αν είχα πρόσβαση στο Internet λοιπόν θα δοκίμαζα και τα Flickr, Facebook, YouTube, Weather πραγματάκια που έχει. Περισσότερο για χαβαλέ, δε νομίζω ότι μπορείς να κάνεις σοβαρό browsing και infosuming χωρίς πληκτρολόγιο.

Αν το έχεις πάνω σε δίκτυο υποτίθεται ότι μπορεί να δει και shared folders και νομίζω shared iTunes libraries. Άνευ δικτύου δεν μπορώ να πάρω θέση επ’ αυτού.

Το UI και το τηλεχειριστήριο είναι πολύ κατανοητά και λογικά στημένα. Το UI είναι καθαρό, απλό και σχετικά παραμετροποιήσιμο. Το τ.χ. είναι άνετο και ενώ έχει αρκετά πλήκτρα, δεν χάνεσαι καθόλου.

Import των αρχείων στον εσωτερικό HD του WD (εγώ έχω το μοντέλο του 1ΤΒ) έκανα χρησιμοποιώντας έναν επιπλέον εξωτερικό σκληρό. Δηλαδή: Mac -> Εξωτερικός -> WD. Αναγνωρίζει FAT32, NTFS και HFS+ (αρκεί να μην είναι Journaled που δυστυχώς το HFS+ το έχει by default ενεργοποιημένο με μόνο τρόπο να το απενεργοποιήσεις να κάνεις format). Η οργάνωση των αρχείων είναι σχετικά απλή υπόθεση, όλα γίνονται με το τ.χ..

Μπορείς μόνο να αντιγράψεις και να μεταφέρεις αρχεία και φακέλους. Άρα έφτιαξα την δομή που ήθελα στον εξωτερικό HD και μετά την μετέφερα ολόκληρη στον εσωτερικό δίσκο του WD. Μετά αντέγραφα ό,τι ήθελα στο κατάλληλο προορισμό (πάντα με τη χρήση του τ.χ.). Από τις 6-7 φορές που έκανα μεταφορές αρχείων, μόνο μία είχα πρόβλημα, όταν το έβαλα να μεταφέρει ένα αστρονομικό αριθμό αρχείων (συνολικά 400+ items: φακέλους, ταινίες, subtitles). Κάπου στα 3/4 της μεταφοράς κόλλησε το progress bar. Μετά από αρκετή υπομονή του έκανα hard reset. Δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα, ό,τι δεν μεταφέρθηκε την πρώτη φορά το ξαναπροσπάθησα σταδιακά λίγο-λίγο.

Το κουτί του είναι μικρό, διακριτικό και αθόρυβο. Δεν ξέρω αν σβήνει εντελώς ή αν μπαίνει σε sleep mode, αλλά ανοιγοκλείνει αστραπιαία.

Αυτά. Εν ολίγοις ενώ δεν περίμενα ότι θα μου χρησιμεύσει πολύ, τελικά την έχω καταβρεί με το εργαλείο.

No comments:

Post a Comment